سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محبوبترین فیلترهای اینستاگرام برای ویرایش تصویر

از آن جایی که  بسیاری از افراد  عاشق ایده هایی برای عکاسی و ادیت و زیباسازی عکس های خود هستند به طبع آن اینروزها اینستاگرام هم به دلیل دارا بودن فیلتر های متنوع تصاویر، محبوبیت زیادی در بین افراد پیدا کرده است .

در این پست قصد معرفی معروف ترین و پرطرفدارترین آن ها را داریم :

فیلتر Lark : Lark فیلتر مناسبی برای عکس‌های منظره میباشد به دلیل کاهش قرمزی تصویر و افزایش رنگ های سبز و آبی

فیلتر Moon: اگر میخواهید حس و حال قدیمی و سیاه و سفید به عکس های خودتان بدهید،از این فیلتر استفاده کنید .

فیلتر Crema:  عکس‌ها را به حس و حال وینتیج (با اصالت) تغییر میدهد.

فیلتر Valencia: باعث گرم تر نشان دادن عکس های شما میشود. 

فیلتر X Pro II: افزایش کنتراست تصاویر و  دراماتیک تر کردن آنها 

فیلتر Lo-Fi: فیلتر Lo-Fi : مناسب استفاده در تصاویر غذاها به دلیل زنده تر کردن و افزایش رنگ های تصاویر و همینطور قوی تر کردن سایه ها

فیلتر Hefe: حس و حال تصویر را وینتیج می‌کند و بوردرهای (Border) تیره‌تری به عکس میدهد . کمک به دراماتیک تر شدن تصاویر منظره با افزودن تناژ گرم و زرد .

شما میتوانید بر حسب سلیقه خودتان و به کمک تجربه ای که با قرار دادن تصاویر مختلف کسب میکنید فیلتر های مناسب را برای عکس‌های شخصی و یا عکس‌های مربوط به کسب و کارتان پیدا کرده و استفاده نمایید .

 چیدمان مجدد و غیر فعال کردن فیلترها از قابلیت‌های کاربردی دیگر در اینستاگرام میباشد که برای این کار کافیست  فیلترها را به سمت راست اسکرول کرده و سپس بر روی Manage  کلیک کرده و در لیست فیلترها  با توجه به نیازتان آن‌ها را فعال و یا غیرفعال نمایید. برای چیدمان مجدد آن‌ها ، انگشتتان را نگه داشته و فیلتر ها را به بالا و پایین جابه جا کنید.

مدیریت فیلترها در اینستاگرام

مدیریت فیلترها در اینستاگرام

Lux را تنظیم کنید

در مرحله ویرایش تصاویر اینستاگرام در بالای صفحه یک آیکون خورشید وجود دارد که همان Lux است. Lux در واقع یک افکت HDR جهت بیشتر نشان دادن  جزئیات تصویر و افزایش کنتراست تصویر  میباشد.

تنظیم Lux در اینستاگرام

 

پس از اتمام ویرایش تصویرتان به کمک کم و زیاد کردن Lux می‌توانید  ظاهر دلخواه خودتان را ایجاد نموده و با انتخاب Done میتوانید به صفحه فیلترها بازگردید.

آموزش بازاریابی در اینستاگرام