سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین ابزارهای رایگان سئو

 

امروزه ابزارهای بسیار زیادی وجود دارد که در حوزه سئو بسیار کاربردی بوده و قابلیت های بسیار زیادی دارند برای مثال نشان میدهند کاربران بیشتر برای چه کلمه هایی جستجو میکنند ،زمان مناسب برای تولید محتوا چه زمان هایی میباشد، آیا محتواهای مد نظر ما مفید و کاربردی بوده و میتوانند عملکرد مناسبی داشته باشند، مخاطب محتواهای ما چه کسانی بوده و چه افرادی تمایل به خواندن آن ها دارند و  سوالات بسیار زیاد دیگر..

در این مقاله به معرفی و توضیح مختصری در خصوص بهترین ابزارهای رایگان سئو به همراه مزایا و معایب آنها میپردازیم :

1- Buzzsumo :

Buzzsumo از معروفترین و بهترین ابزارهای موجود در زمینه سئو و  تحقیق کلمه کلیدی میباشد. به کمک این ابزار علاوه بر تحقیق در خصوص کلمه کلیدی  در خصوص موضوعات ترند و پر بازدید

 هم میتوانید اطلاعات کسب نمایید . همچنین میتوانید به کمک فیلترهای زمانی نتایج خود را در یک بازه زمانی مشخص مثلا یک روز ،یک فته ،یک ماه و... تنظیم کرده و نتایج مختلفی را بررسی کنید .

همچنین به کمک  Buzzsumo میتوانید رقبای خود و محتواهای آن ها را بررسی کنید تا متوجه شوید که  رقبای شما چه محتواهاییی را تولید کرده و واکنش مخاطبان آن ها به محتوای آن‌ها چگونه بوده است .

Buzzsumo  دو سرویس به شکل free و پولی برای  کاربران  در نظر گرفته که میتوانید حتی توسط نسخه رایگان  این ابزار هم از قابلیت‌های بسیار زیادی استفاده نمایید. 

Buzzsumo در نسخه پولی هزینه‌ ماهیانه 99 دلار را برای کاربران تعیین کرده که که برای وبمستران و افراد ایرانی با توجه به نرخ بالای دلار در کشور  هزینه بسیار زیادی میباشد .بنابرین پیشنهاد میشود به  امکانات رایگان آن اکتفا نمایید.

 

جهت آشنایی با سایر ابزارها به لینک ابزارهای سئو مراجعه نمایید .